Διαδικασίες εγγραφής / διαγραφής / αδειοδότησης
-
Δικαιολογητικά εγγραφής
- Αίτηση εγγραφής προς τον Ιατρικό Σύλλογο Κέρκυρας (Δίνεται από την υπηρεσία μας ή κατεβάστε πατώντας εδώ).
- Φάκελος ιατρού από προηγούμενο Σύλλογο (έρχεται υπηρεσιακά μετά τη διαγραφή του ιατρού από το σύλλογο στον οποίο ανήκε).
- Σε περίπτωση πρώτης εγγραφής: Επικυρωμένο αντίγραφο πτυχίου Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού από κράτη μη μέλη της Ε.Ε., αντίγραφο του πτυχίου, ισοτιμία του πτυχίου του από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. καθώς και επίσημη μετάφραση του πτυχίου τους.
- Άδεια άσκησης ιατρικού επαγγέλματος στην Ελλάδα.
- Ειδικότητα (εάν υπάρχει).
- Αν πρόκειται για ιατρό του ΕΣΥ κλπ.: Διορισμός ή πρωτόκολλο ορκωμοσίας.
- Για ιδιώτη: Μισθωτήριο ή συμβόλαιο αγοράς ιατρείου.
- Για υπάλληλο: Σύμβαση/συμφωνητικό με εργοδότη.
- Για άνεργο: Υπεύθυνη δήλωση ότι ο ιατρός δεν εργάζεται και θα ενημερώσει άμεσα τον ΙΣΚ σε περίπτωση που εργαστεί (εάν υπάρχει βεβαίωση/κάρτα ανεργίας ΟΑΕΔ ο ιατρός απαλλάσσεται από την καταβολή των εισφορών για όσο διαρκεί η ανεργία).
- Για στρατιώτη: Χαρτί κατάταξης (απαλλάσσεται από την καταβολή εισφορών για όσο διαρκεί η θητεία του).
- Πληρωμή συνδρομής ΙΣΚ (σε συνεννόηση με τη Γραμματεία).
- Μία (1) φωτογραφία στο μέγεθος ταυτότητας (προαιρετικά για έκδοση κάρτας μέλους ΙΣΚ).
-
Αίτηση διαγραφής
Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση διαγραφής εδώ